الاثنين، 21 ديسمبر 2015

خبر عاجل .. اخر اخبار النادى الاسماعيلى الان اليوم 21/12/2015 , ميدو : " هانت يا حسني "





فى خبر عاجل .. اخر اخبار النادى الاسماعيلى الان اليوم 21/12/2015  , صرح احمد حسام ميدو  المدير الفنى للنادى الاسماعلي : على مجلس إدارة الإسماعيلي الإختيار إما حسنى عبد ربه و إما بقائي في الدراويش ، حيث فوجئت بأن طارق عبد ربه في المدرجات ينفعل بعد خروجه شقيقه من الملعب و يقول " هانت يا حسني " , وأشار الي أنه لن يستمر طالما استمر اللاعب.
اخر اخبار النادى الاسماعيلى الان اليوم 21/12/2015 , ورد عليه حسني عبدربه :
مش انا اللي امشي من الاسماعيلي ... ولا احمد حسام ولا غيره يقدر يمشيني من الاسماعيلي ... انا عملت كتير للاسماعيلي ولمصر ... روح شوف ياميدو يا اللي بتشتم اللاعيبة عملت ايه لمصر
حسني عبدربه :اقسم بالله قعدت اعتذرله عن اللي حصل من اخويا طارق .. قعد يشتمه قدامي ويشتم امي وانا اقوله معلش ... وتيجي تقولي امشي ... مش انا اللي امشي من النادي الاسماعيلي
أحمد حسام ميدو مع مدحت شلبي: فيه مؤامرة ضدي في نادي لاسماعيلي من حسني عبدربه واخواته
ميدو: طارق عبدربه كلمني وقال لي مش حسني عبدربه اللي "تفتح صدرك" عليه هنا في اسماعيلية وتبدله
ميدو: أمام الجميع.. يا أنا يا حسني عبدربه في الاسماعيلي وواحد منا بس اللي هيفضل
انتظرو التفاصيل بعد قليل.

مجلة فوستا

0 التعليقات:

إرسال تعليق